22,636 +23582 -946
Kudos
#3051 (Top 0.9547%)
| Kudos/dag | 3.14 |
| Kudos/reaguursel | 38.17 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 5301 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -104 |
22,636 +23582 -946
Kudos
#3051 (Top 0.9547%)
| Kudos/dag | 3.14 |
| Kudos/reaguursel | 38.17 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 5301 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -104 |
593
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.08 |
| Topreaguursels | 5 |
| Woorden per reaguursel | 10.4 |
| Reacties per reaguursel | 0.32 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 7 |
| Aantal x weggejorist | 18 |
| Geregistreerd op | 11-05-2006 |
| Eerste reactie op | 02-10-2006 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-3 kudos 2026-06-21 18:22:40 op Tante Corrie is ook los
Dat zou jij wel willen hè
-5 kudos 2026-06-21 18:00:03 op Tante Corrie is ook los
Hoe komt het zo ver vraag ik me altijd af. Vies, fatsig antilichaam, kort pittig grafkapsel, bril op je kanus.
kijk dat je leijk bent daar kun je niets aan doen. maar je kunt op zn minst je best doen om er nog iets van te maken.
33 kudos 2026-06-16 17:16:32 op Vanmorgen, zo'n 15km van Moskou
Alles kapot aan Rusland is +1
11 kudos 2026-06-11 20:51:07 op Voor en na de operatie
zo liep ik vroeger ook na een avondje goed stappen
2 kudos 2026-06-11 17:35:02 op Dolle salto op intens festival en de onverwoestbare fles
ook de moeite nemen om dit te uploaden.... wel reclame voor de gamma
13 kudos 2026-06-11 17:33:43 op Rob houdt van vlees
ja want je gaat naar een pretpark voor vlees
4 kudos 2026-06-11 17:29:53 op De enkelbreker
wat een geweldenaar
6 kudos 2026-06-04 15:13:33 op Die ene NSB-collega
onzin zo werkt het niet.
-8 kudos 2026-06-04 07:24:40 op Algerijnse fans gedragen zich perfect bij uitzwaaiwedstrijd
wat een onzin. ik heb 5 knallen gehoord en een paar fakkels gezien. de Algerijnen maakten de sfeer in het stadion!
1 kudos 2026-06-01 17:24:29 op Sleepwagen wordt sloopwagen
filmpje van vorig jaar
6 kudos 2026-05-29 17:56:40 op Buurvrouw flipt volledig de pan uit
prima buurtje zo te zien
-26 kudos 2026-05-28 19:05:02 op Smokey Bear
een kut zonder ziel
0 kudos 2026-05-27 15:51:50 op Broekpoepmomentje bij close call
aan zn stem te horen zn honderdmiljoenste sjekkie
29 kudos 2026-05-27 15:50:22 op Man bijt agente en schopt agent bij aanhouding na incident op plein
hij doet niks hahaha. wat een volk.
8 kudos 2026-05-25 18:04:21 op Gouden carwash voor onderweg
aan zn kop te zien gebruikt hij zijn ventieltje alleen om te pissen
-2 kudos 2026-05-25 18:02:54 op Scheermesjesdief
Jan Joost zijn zakgeld was op blijkbaar
17 kudos 2026-05-22 23:57:11 op Statushoudersgezin vindt huis te klein
kijk het de trap op waggelen dan. welkom in Nederland!
17 kudos 2026-05-22 23:54:47 op Horecauitbater is boos op buiteneters
wat een ongelofelijke droeftoeter is dit joh.
-4 kudos 2026-05-18 20:57:40 op Buurvrouw opent per ongeluk expres pakketje
ze had vast een cursus besteld om van haar spraakgebrek af te komen
8 kudos 2026-05-18 20:43:47 op Motorcrosser ziet mooie helling
blyat!
-10 kudos 2026-05-15 19:57:09 op Flauw in de super
wel geinig
28 kudos 2026-05-13 16:05:47 op Formele discussie op niveau in Loosdrecht
kiek em staan met zn halve liter Amstel. wat een droeftoeter.
0 kudos 2026-05-07 17:35:08 op Steeldief pakken is volgens omstander iets Nederlands
-weggejorist-
82 kudos 2026-05-05 21:55:32 op Idioot op A10 heeft haast
zoveel droeftoeters die niet naar rechts gaan.
0 kudos 2026-05-03 21:09:32 op Jij kunt helemaal geen wheelie
Jij hebt die films blijkbaar gezien, dus wie is hier de noob
-1 kudos 2026-05-03 16:24:06 op Jij kunt helemaal geen wheelie
is dit obi one kanobi die filmt? of gewoon een mens met een hazelip en een spraakgebrek?
33 kudos 2026-05-03 16:22:43 op Zondag vermaak!
heerlijk toch, lekker met een pilske toekijken. Ik wil ook een boerderij met een lap grond.
4 kudos 2026-04-25 17:52:26 op Mitchel is boos
ik denk dat een cavia meer hersencellen heeft dan Mitchel
8 kudos 2026-04-24 16:51:52 op Ging iets te hard doordat ik even vloog, en daarna n besten smakkerd
taalgebruik van de jeugd is zo triest. en zelf te dom zijn om dat te begrijpen.
0 kudos 2026-04-22 16:32:18 op Brandstichtertje probeert karma er uit te rennen
-weggejorist-
13 kudos 2026-04-16 19:39:27 op We zijn weer bezig man
ja maar hij mag er niet voor uitkomen
10 kudos 2026-04-16 19:38:35 op We zijn weer bezig man
die homofiele knuistjes. ik neem het graag op tegen nektasje.
1 kudos 2026-04-14 22:00:13 op Dakspringer in Utrecht
Dit is toch goud! Ze zijn helemaal knettah
13 kudos 2026-04-13 16:22:00 op Tattoo meneer reageert op Dumpert reaguursels
en toch is er iets misgegaan ergens als je besluit er zo uit te willen zien. dan moet je in een psychose zitten of je bent vaak verhuisd toen je klein was. nu kan hij niet meer terug en dan ga je dus zo reageren.
0 kudos 2026-03-26 22:07:13 op Mafkees op snelweg.
ik had em een koek op zn snuit gegeven
1 kudos 2026-03-21 15:27:05 op Bully vs mager ventje
meet lefty
47 kudos 2026-03-18 19:34:02 op Tokkiemevrouw is uit hotel gezet en BOOS
vapen, bastion hotel, almere, tato in je nek, neusring, iq van een gehaktbal..... de wereld kan zo hard zonder dit soort volk.
6 kudos 2026-03-02 18:25:37 op Sait Cinar heeft ook iets te vervellen over de oorlog
Wat een domme gast. En wat heeft ie aan dan. Soort judopak voor downies.
61 kudos 2026-02-01 21:47:17 op Man is boos vanwege boete fatbike van zoon
Zoon leert dus precies zo te zijn als pa. Problerm blijft nog vele generaties.
-9 kudos 2026-01-30 19:01:03 op Glennis Grace bij Gertje
Goor wijf! Maar ze ken wel zingen. En ik denk dat als je die op stok zet, je helemaal gek wordt gebatst.
3 kudos 2026-01-22 16:34:22 op Marktplaats man kinderachtig na verkoop aan ander
Niet alleen op Marktplaats, gewoon veel halve figuren in Nederland en de rest van de wereld.
-2 kudos 2026-01-15 16:34:25 op Huis ontploft in Utrecht
Tja dingen ontploffen weleens
0 kudos 2026-01-13 17:15:25 op Moeilijke tyfusschuiver gemaakt gek!
Wel geinig, niet te serieus bedoeld geloof ik.
9 kudos 2026-01-09 21:41:38 op Niet kijken maar gaan!
Enige*
0 kudos 2026-01-07 20:09:16 op Even om een paal heen gevouwd worden
Ik had die petmans in de gracht geflikkerd
7 kudos 2025-12-29 19:09:43 op Hier zit je echt op te wachten in de trein
Misschien heeft ie gelijk, maar ik geloof er zo niet in. Geloof moet je lekker bij jezelf houden en geen andere mensen lastig vallen met jouw overtuiging. Ik had deze man wel vriendelijk verzocht op te rotten.
16 kudos 2025-12-23 20:17:25 op Uit de oude domme doosch
Je mag zelf ook niet klagen...
2 kudos 2025-12-17 17:02:15 op Suckerpunchje voor Kersemus
Die kans bestaat zeker. Vaak doordat ze met het hoofd op de grond vallen. Risico alleen nemen in geval van nood.
38 kudos 2025-12-16 21:14:22 op Honkbal jatten van een opa
Kiek em blij zijn met zn kutbaard... hopen op karma
2 kudos 2025-12-12 19:45:24 op Ballen van titanium
Nee sorry, net niet